W nowej odsłonie strona główna WP.tv jest podzielona na kilka głównych obszarów tematycznych: Polecane, Wiadomości, Gwiazdy, Styl życia, Sport, Money, Motoryzacja, Film, Technologia i Najnowsze. W każdym prezentowanych jest po dziewięć klipów. Z kolei u góry zamiast playera znajduje się banner z przesuwającymi się promowanymi materiałami.
Górne menu prezentuje natomiast zarówno wszystkie kategorie tematyczne, jak też poszczególne programy i cykle dostępne w serwisie.
W ostatnich miesiącach w zakresie wideo na stronach Grupy Wirtualna Polska zaszły duże zmiany. W ub.r. z firmy odszedł wieloletni szef działu autorskich treści wideo Łukasz Skalik (więcej o tym) oraz zrezygnowano z produkcji dużej części materiałów humorystycznych, m.in. wygaszając serwis Tosiewytnie.pl.
Jesienią ub.r. do Grupy WP dołączył jako szef działu wideo Jacek Amsterdamski, związany wcześniej z Onetem (więcej o nim), a na przełomie ub. i br. firma uruchomiła nowe studio wideo. W styczniu i lutym na WP.tv zaczęło być emitowanych sześć codziennych fleszów informacyjnych pod hasłem „#dziejesiew…” oraz kilka innych cykli wideo (zobacz szczegóły).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/onet-tv-juz-przed-pudelek-tv-i-kafeteria-tv-liderem-wp-tv-portalowe-wideo ##
Dodajmy, że „kafelkowy” układ oparty na eksponowaniu fotografii i treści wideo we wrześniu pojawił się na stronie głównej WP.pl, a następnie był stopniowo wprowadzany w kolejnych sekcjach tematycznych tego portalu i innych serwisach Grupy WP.











