wpływy reklamowe dzienników

„Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto” ze spadkami reklamowymi - zyskały „Fakt” i „SE” (TOP 10)

„Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto” ze spadkami reklamowymi - zyskały „Fakt” i „SE” (TOP 10)

„Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Polska” dużo mniej z reklam - w górę „PS”, „SE” i „Metro” (TOP 10)

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” (TOP 10)

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” (TOP 10)

„Gazeta Wyborcza” pierwszy raz zarobiła więcej ze sprzedaży niż z reklam. „To zdrowsze i bezpieczniejsze”

„Gazeta Wyborcza” pierwszy raz zarobiła więcej ze sprzedaży niż z reklam. „To zdrowsze i bezpieczniejsze”

„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” 20 proc. mniej z reklam, w górę „SE” i „PS” (TOP 10)

„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” 20 proc. mniej z reklam, w górę „SE” i „PS” (TOP 10)

Podwyżki „Gazety Wyborczej” wyhamowują spadek wpływów z jej sprzedaży (analiza)

Podwyżki „Gazety Wyborczej” wyhamowują spadek wpływów z jej sprzedaży (analiza)

Coraz większe spadki reklamowe gazet. „GW” i „Polska” w dół o 20 proc., „Rz” o 30 proc.

Gazety tylko 320-370 mln zł z reklam. Rabaty po 75-80 proc. (analiza)

Gazety faktycznie z reklam: 120 mln zł, 17 proc. w dół, „SE” z najwyższymi rabatami

„Fakt” i „Super Express” więcej z reklam, „DGP” i „GW” - mniej

Wpływy reklamowe dzienników: „Gazeta Wyborcza” w dół, „Puls Biznesu” w górę

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI