wpływy reklamowe gazet

„Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto” ze spadkami reklamowymi - zyskały „Fakt” i „SE” (TOP 10)

„Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto” ze spadkami reklamowymi - zyskały „Fakt” i „SE” (TOP 10)

„Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Polska” dużo mniej z reklam - w górę „PS”, „SE” i „Metro” (TOP 10)

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” (TOP 10)

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” (TOP 10)

„Metro” i „Super Express” dużo więcej z reklam, „Gazeta Wyborcza” w dół (TOP10)

„Metro” i „Super Express” dużo więcej z reklam, „Gazeta Wyborcza” w dół (TOP10)

Gazety 12 proc. mniej z reklam w I kw. 2014. Ostro w dół „Gazeta Wyborcza” i „DGP”, zyskał „SE” (TOP10)

„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” 20 proc. mniej z reklam, w górę „SE” i „PS” (TOP 10)

„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” 20 proc. mniej z reklam, w górę „SE” i „PS” (TOP 10)

Gazety 13 proc. mniej z reklam. Ostro w dół „DGP” i „Puls Biznesu”, tylko „SE” w górę (TOP 10)

Gazety 13 proc. mniej z reklam. Ostro w dół „DGP” i „Puls Biznesu”, tylko „SE” w górę (TOP 10)

Rekordowe spadki reklamowe gazet. „GW” i „Polska” 20 proc. w dół, „Rz” - 38 proc. (TOP10)

Coraz większe spadki reklamowe gazet. „GW” i „Polska” w dół o 20 proc., „Rz” o 30 proc.

Gazety 11 proc. mniej z reklam. „GW” mocno w dół, „Rz” i „SE” w górę (TOP 10)

Gazety mniej z reklam: GW w dół o 10 proc. a „Fakt” o 20 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI