Wpływy reklamowe 'Gazety Wyborczej' spadły o 21 mln zł

Wpływy reklamowe dzienników w maju 2009 roku spadły o 18 proc. wporównaniu do analogicznego okresu rok temu. Najwięcej stracił'Dziennik' (w dół o 43 proc.), najmniejszy spadek odnotował "Fakt"a liderem pozostała "Gazeta Wyborcza" (spadek o 25 proc.).

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zmniejszyła w maju2009 roku cennikowe wpływy z reklam do poziomu 66,8 mln zł, czyli o21 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 - wynika z monitoringugazet codziennych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska"(Polskapresse), który zanotował przychody reklamowe napoziomie 25,1 mln zł (spadek o 0,9 mln zł). Trzecie miejsceprzypadło dla "Faktu" (Axel Springer Polska) -15,3 mln zł (spadek o 0,3 mln zł).

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły 196,4 mln zł wmaju 2009 r. wobec 240 mln zł w analogicznym okresie 2008 roku(dane cennikowe, dane bez autopromocji).

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: ExpertMonitor

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"