WPP globalnym partnerem reklamowym koncernu Coca-Cola

Coca-Cola kontynuuje współpracę z holdingiem reklamowym WPP. Za jej obsługę reklamowa będzie odpowiadać w dalszym ciągu specjalnie utworzona w tym celu przed laty jednostka Open X.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
WPP globalnym partnerem reklamowym koncernu Coca-Cola
fot. Pixabay

"Z przyjemnością informuję, że The Coca-Cola Company odnowiło współpracę z WPP Open X jako globalnym partnerem marketingowym” – napisał na LinkedIn Manuel Arroyo, dyrektor ds. marketingu światowego w Coca-Coli. 

Jednostka Open X zajmuje się globalnie kreacją i mediami dla koncernu, poza Kanadą, Meksykiem i USA (tam zajmuje się tym Publicis Groupe). Firmy nie podały, na jak długo zawarły nową umowę o współpracy.

WPP po raz pierwszy pozyskało budżet Coca-Coli do obsługi w 2021 r., gdy marka zdecydowała się skonsolidować zespół agencji liczący tysiące osób w ramach specjalnej jednostki Open X, wspieranej wówczas głównie przez spółkę mediowąGroupM i sieć agencji Ogilvy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"