WPP Group wypromuje USA na świecie za 200 mln dolarów

Grupa należących do holdingu WPP Group agencji będzie odpowiedzialna za działania promujące na świecie USA.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Agencje WPP wygrały przetarg na budżet odpowiadającej za promocję USA na świecie organizacji Corporation for Travel Promotion (CTP), która powstała w zeszłym roku.

Wartość budżetu szacuje się na 200 milionów dolarów. Za kreację odpowiedzialna będzie agencja JWT, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom. Z kolei działaniami public relations zajmie się agencja Hill & Knowlton, a brandingiem - Brand Union.

Globalna kampania przygotowana przez agencje WPP ma wystartować na początku przyszłego roku.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów