Agencja NCA została założona w 2020 roku i według WPP jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji w Wielkiej Brytanii. Została założona przez weteranów branży, w tym Jamesa Murphy'ego i Davida Goldinga.
Agencja współpracowała z takimi klientami, jak Sainsbury's, MoneySuperMarket, Vodafone, Nando's, Paramount+, Alzheimer's Society i Cityfibre. NCA zatrudnia około 90 osób i obecnie ma siedzibę w Londynie i w Glasgow, we współpracy z Glasgow School of Art
W ramach umowy James Murphy będzie kierować Ogilvy UK i NCA jako CEO Ogilvy Group UK. Oznacza to powrót do Ogilvy dla Murphy'ego, który rozpoczął karierę w branże reklamowej właśnie w tej agencji.
Murphy zastąpi Fionę Gordon, która awansowała na stanowisko global CEO of advertising w Ogilvy. Na tym nowym stanowisku Gordon będzie podlegać Device Bulchandani, global CEO Ogilvy, ściśle współpracując z global chief creative officer Liz Taylor i Worldwide Creative Council Ogilvy.

- NCA jest jedną z najbardziej ekscytujących nowych agencji w Wielkiej Brytanii, z doskonałym zespołem, imponującą listą klientów i historią podnoszenia ukochanych brytyjskich marek. Jej możliwości i baza klientów sprawiają, że NCA jest wysoce komplementarna dla Ogilvy - powiedział Mark Read, CEO WPP.
Obecnie agencja dysponuje kompetencjami obejmującymi reklamę, obsługę klienta, PR, influencerów, design, zdrowie i doradztwo.











