"Wprost" (AWR Wprost) odnotował w lipcu 2007 r. najwyższąsprzedaż spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych -wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Wprost" wyniosła 176 724 egz. i była o18,1 proc. wyższa niż w analogicznym okresie roku 2006. Na drugiemiejsce spadła "Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) - sprzedażwzrosła o 7 proc. - 171 819 egzemplarzy.
- "Wprost" co niedzielę na swojej stronie internetowej publikujedużo sensacyjnych informacji, które szybko podchwytują mediaelektroniczne i w ten sposób podbijają poniedziałkową sprzedaż tegotygodnika. "Polityka" przyjęła strategię środka. Sięgają po niączytelnicy szukający w gazetach raczej poważniejszej analizyotaczających ich rzeczywistości niż gorących newsów - mówi dla "GW"Daniel Lenarczyk, dyrektor zarządzający domu mediowegoZenithOptimedia.

Pierwszą trójkę zamyka "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska),którego sprzedaż spadła o 9,8 proc. do poziomu 133 313 egzemplarzy.Czwarty "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej) - wstosunku do czerwca 2006 - zanotował wzrost sprzedaż o 2,9 proc.(122 017 egz.).
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem jest "Angora" (wzrost sprzedaży), wyprzedzając"Forum".
Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 89 879 egz., więcejniż "Gazety Polskiej" (Niezależne Wydawnictwo Polskie).











