WPROST O FINANSACH – świat bez gotówki

Karty płatnicze i świat bez gotówki – to tematyka najnowszego dodatku WPROST O FINANSACH {WF}. Dodatek ukazał się w bieżącym numerze tygodnika WPROST.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

A w dodatku m.in. o tym, czym są coraz popularniejsze także w Polsce  karty z funkcją „cash back”, czyli dające możliwość wycofania części gotówki oraz tzw. zbliżeniówki, które nie wymagają kodu PIN. Poza tym – jak rozwija się rynek kart i programów partnerskich firm i instytucji oraz co z tego mają klienci.

Przede wszystkim jednak we WPROST O FINANSACH {WF} przeczytamy o tym, dlaczego korzystanie z kart płatniczych jest korzystniejsze niż obracanie gotówką. „Współczesne karty płatnicze są bardzo dobrze zabezpieczone technologią opartą na nowej generacji chipów z mikroprocesorami. W każdym przypadku złodziejowi jest bardzo trudno wybrać pieniądze z konta. Im mniej się będziemy bali i więcej korzystali z kart, korzystanie z nich będzie tańsze” – mówi Robert Azembski, odpowiedzialny za dodatek WPROST O FINANSACH {WF}.

Azembski poleca też „gorący” artykuł o opłatomatach dających możliwość regulowania rachunków za prąd, gaz czy światło. Pierwsze takie urządzenia mogą pojawić się na polskich ulicach już w styczniu.

WPROST O FINANSACH {WF} to cyklicznie wydawany dodatek tygodnika WPROST, adresowany do osób wykształconych, świadomych swoich potrzeb i chcących w skuteczny sposób inwestować wypracowane nadwyżki finansowe. W cyklu ukazały się m.in. „Nowoczesne usługi finansowe”, „Bezpieczne pieniądze” oraz „Ubezpieczenia”. Kolejny {WF} ma być poświęcony podsumowaniu inwestycji osobistych w 2010 roku z perspektywami na 2011 rok. W styczniu planowane jest wydanie dodatku „Bank blisko klienta”,  w którym będzie można przeczytać o różnych sposobach „zbliżania” się i pozyskiwania klientów przez banki.

Wydawanie dodatków finansowych to kolejny krok – po dodatku „Puls Gospodarki” zawierającego materiały z The Economist Intelligence Unit – wzmacniający biznesową część  tygodnika. Dodatki mają stanowić swoiste vademecum dla osób, które same zarządzają swoimi finansami, zarówno dla początkujących, dla których oferta banków czy towarzystw ubezpieczeniowych jest kompletnie niezrozumiała, jak i dla tych bardziej zaawansowanych, które jednak potrzebują fachowego komentarza i wsparcia przy podejmowaniu decyzji. Uzupełnieniem dodatków finansowych jest serwis Finanse Osobiste przygotowany przez Wprost24.pl we współpracy z portalem Money24.pl.

Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych i jedno z najczęściej cytowanych mediów prasowych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Od końca grudnia 2009 r. jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Od maja 2010 redaktorem naczelnym WPROST jest Tomasz Lis. Pod nowym kierownictwem WPROST ponownie jest jednym z najczęściej cytowanych mediów w Polsce. We wrześniu  2010 r. średnia sprzedaż tygodnika WPROST przekroczyła 118 tys. egz.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji