Najnowszy numer tygodnika liczy już tylko 76stron, podczas gdy np. wydanie sprzed dwóch tygodni miałoich jeszcze 92. Najwięcej stron "Wprost" liczył wgrudniu 2008 roku, gdy przeprowadzono relaunch tytułu - wtedy jegoobjętość zwiększono aż do 168 stron. W styczniubr. pismo zdrożało z 4,50 zł do 5,50 zł. Wtedy podwyżkę wydawcatłumaczył właśnie zwiększeniem liczby stron tygodnika oraz wzrostemcen papieru i druku.
Przypomnijmy, że od 28 maja br. redakcja "Wprost" przygotowujeteż drugi tygodnik o lżejszej formule "Wprost Light", do którego z"Wprost" przeniesiono m.in. rubrykę Policja mody. Nowy tytułukazuje się w czwartki, ma ok. 70 stron i kosztuje 1,95 zł (to cenapromocyjna, docelowo ma ona wynieść 2,95 zł).
Średnia sprzedaż ogółem "Wprost" w I kwartalebr. wyniosła 111 399 egz. (dane ZKDP).












