„Wprost” z licencją „The Economist”

Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) zyskał wyłączną licencję na publikowanie w Polsce materiałów przygotowanych na podstawie analiz instytutu badawczego The Economist Intelligence Unit.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Treści te znajdą się w przygotowanym specjalnie, brandowanym logotypem „The Economist” dodatku, który raz w miesiącu (do końca roku) ukazywać się będzie w ramach grzbietu głównego tygodnika. W dodatku publikowane będą analizy i prognozy dotyczące gospodarki światowej uzupełnione o komentarz specjalistów i przedstawicieli polskich instytucji rządowych, które mają wpływ na funkcjonowanie rynku. Wkładka liczyć będzie od 8 do 12 stron.

Pierwsze wydanie dodatku ukaże się w najbliższy poniedziałek 12 kwietnia br.

The Economist Intelligence Unit jest częścią grupy The Economist, wydawcy prestiżowego tygodnika biznesowego o takim samym tytule.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online