„Wprost” zmienił szatę graficzną. Nowa czcionka i zdjęcia autorów

Tygodnik „Wprost” (PMPG Polskie Media) zmienił nową szatę graficzną. Zyskał nową czcionkę i oprawę zdjęciową, zmian nie wprowadzono natomiast na okładce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Krój czcionki zmienił się zarówno w samych artykułach, jak też ich tytułach, nazwach działów i spisie treści. Czcionka tych ostatnich elementów nadal jest w kolorystyce czarno-czerwonej. Nazwy sekcji i cyklów tekstów nie są już na czerwonym tle.

Zmieniono też zdjęcia dziennikarzy przy artykułach. Teraz pokazywane są fotografie nie tylko felietonistów i autorów stałych rubryk, lecz także autorów pozostałych tekstów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/katarzyna-gintrowska-lisiecka-sprzedala-akcje-pmpg-za-250-tys-zl,7170824870901377a ##

grafika

W sekcji „Skaner” pojawiła się dwustronicowa rubryka „7 dni dookoła świata”, którą prowadzi Jakub Mielnik, szef działu zagranicznego „Wprost”, zrezygnowano natomiast z krótkich felietonów dziennikarzy.

To jedyna zmiana w układzie treści w tygodniku. Nie zmieniła się też jego winieta ani szata graficzna okładki.

grafika

Wszystkie modyfikacje wprowadzono w numerze „Wprost” z zeszłego tygodnia. Jest to pierwsza duża zmiana w tygodniku, odkąd z początkiem sierpnia jego redaktorem naczelnym został Marcin Dzierżanowski, zastępując Jacka Pochłopnia.

Tygodnik jest wydawany przez AWR Wprost, spółkę zależną notowanej na giełdzie firmy PMPG Polskie Media, do której należy też wydawca „Do Rzeczy”. W pierwszej połowie br. PMPG Polskie Media w ujęciu skonsolidowanym zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 0,8 proc. do 22,72 mln zł oraz 1,48 mln zł straty netto (wobec 4,53 mln zł zysku rok wcześniej). Od połowy sierpnia firma prowadzi przegląd opcji strategicznych, w ramach którego bierze pod uwagę m.in. pozyskania inwestorów oraz sprzedaż i kupno aktywów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa