Spot pokazuje Hansa Zimmera, który delektuje się jazdą Rang Roverem po krętych drogach Angeles Crest Highway, w górach San Gabriel. Prezentuje w nim, jakim ta jazda jest inspirującym doświadczeniem. Dla kompozytora ta podróż jest inspiracją do stworzenia nowej kompozycji.
Gdy jedzie autem, w tle słychać jego monolog o tym, czym jest dla niego muzyka: - Cokolwiek robię, muzyka jest zawsze w mojej głowie” - mówi Zimmer. Inspiracji szuka we wszystkim co słyszy dookoła. W tej sytuacji, która znacząco odbiega od praktyki, jaką stosował w swojej 30-letniej karierze jest zupełnie inaczej. Inspiracją jest dźwięk samochodu, odgłos odpalanego silnika, wrażenia podczas jazdy itp.

W kolejnej scenie widzimy Zimmera siedzącego w studiu, który z jednej strony próbuje komponować muzykę, z drugiej zaś- przy tworzeniu każdego kolejnego dźwięku zerka na ekran, na którym jest film zarejestrowany podczas jazdy Range Roverem.Kampania rozpoczęła się w poniedziałek. Obejmuje emisję dwóch mini-filmów, interaktywną mapę trasy oraz oryginalne fotografie.Spot powstał we współpracy ze studiem nagrań Atlantic Re: Think. - „Scoring the drive” nie mówi co, co czuć, ale ma zasygnalizować, że możesz odczuwać określone emocje – mówi Zimmer.
Reklama Range Rovera z Hansem Zimmerem jest nietypowa w porównaniu do reklam innych marek aut. Nie ma to żadnej wzmianki o cechach i zaletach samochodu, jego możliwościach technicznych, cenie itp. Najistotniejszy jest nastrój.
- "Scoring the Drive" ma na celu uchwycić wrażenia z jazdy w Range Roverze i połączyć się z publicznością dzięki sile kinowej muzyki autorstwa Hansa Zimmera - powiedział Michael Monroe, vp, marketing w Atlantic Re: Think.











