WSiP podtrzymał plany akwizycyjne dotyczące trzech spółek

Spółka Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) potwierdziławcześniejsze zapowiedzi, zgodnie z którymi zamierza przeprowadzićakwizycje trzech spółek, poinformowali przedstawiciele spółki wczwartek.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

"Na akwizycje zamierzamy przeznaczyć ze środków własnych dokilkunastu milionów, a nawet przekroczyć 20 mln zł. Większeinwestycje możemy sfinalizować ze środków zewnętrznych" -powiedziała członek zarządu Grażyna Chojnowska.

WSiP potwierdził zainteresowane udziałem w prywatyzacjiwydawnictwa Bellona, które według planów prywatyzacyjnychMinisterstwa Skarbu Państwa (MSP) ma zostać sprywatyzowana w drodzerokowań w 2009 roku.

WSiP zamierza przeprowadzić również przejęcia dwóch spółek zsektora technologii i multimediów. Dzięki nim mogłyby przygotowaćofertę e-learningową dla szkół.

"Akwizycja spółki z sektora multimediów ma zostać przeprowadzonado końca tego roku, albo na przełomie 2009/2010 roku" - powiedziałczłonek zarządu Karol Żbikowski.

Grupa WSIP miała 7,42 mln zł skonsolidowanej straty nettoprzypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2009 rokuwobec 4,66 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychodywyniosły 76,37 mln zł wobec 61,14 mln zł rok wcześniej.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii