Wsparcie od najbliższych promuje PZU Maraton Warszawski (wideo)

PZU rozpoczęło kampanię promującą tegoroczną edycję sponsorowanego przez tę firmę Maratonu Warszawskiego. Akcję, podkreślającą znaczenie wspierania biegaczy przez najbliższe osoby, przygotowały firmy marketingowe VML Poland i Starlink.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Wsparcie od najbliższych promuje PZU Maraton Warszawski (wideo)

Główną ideą kampanii jest przekaz, że łatwiej zadbać o zdrowie i kondycję, jeśli najbliżsi wspierają nas i motywują do działania. W reklamach wyrażają to hasła: „Biegnij, kochanie, biegnij” oraz „Biegnij, tato, biegnij”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bieg-z-pomoca-w-slusznej-sprawie-promuje-charytatywny-udzial-w-pzu-maratonie-warszawskim-wideo ##

Kampania zaczęła się w poniedziałek i potrwa do 27 września, kiedy odbędzie się tegoroczny PZU Maraton Warszawski. Obejmuje telewizję (dwa 10-sekundowe spoty), prasę, internet oraz outdoor (reklamy na warszawskich autobusach). Ponadto w czasie samego biegu na jego trasie, w tunelu Wisłostrady, wyświetlane będą hasła takie jak: „Po zwycięstwo. Po siłę”, „Aby pokonać samą siebie”, „Pamiętaj o swojej motywacji” czy „Dasz radę”.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja VML Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela