Wspólna kampania serwisowa Castrol i BMW

Radość z jazdy nie musi maleć z wiekiem - to nazwa kampanii serwisowej, która 22 września rozpoczęła się w autoryzowanych serwisach BMW.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania jest skierowana do posiadaczy samochodów niemieckiej marki, które mają 5 lat lub starszych. W jej ramach, każdy właściciel takiego BMW, który przyjedzie do autoryzowanego serwisu będzie mógł wymienić olej na Castrol SLX Professional oraz tarcze i klocki hamulcowe z 25% rabatem.

Promocji towarzyszyć będzie kampania w mediach. Przygotowano kampanię internetową skoncentrowaną głównie na portalu Onet.pl, dodatkowo wspomaganą m.in. aktywnościami w wyszukiwarce Google. Przez dwa tygodnie informacja o kampanii pojawiać się  będzie także w radio TOK FM w ośmiu miastach Polski. Ponadto został przygotowany specjalny mailing, który otrzymają klienci marki.

Przygotowana wspólnie przez BMW i Castrol kampania potrwa do końca października.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?