Wspólna wycieczka ojca i syna w góry reklamuje Polocard (wideo)

Pod hasłem „Słuchaj głosu serca” rozpoczęła się kampania reklamowa marki Polocard (Pfizer) zachęcająca mężczyzn w średnim wieku do dbania o siebie. Działania przygotowała i realizuje agencja Hand Made.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Spot telewizyjny opowiada historię wspólnej wycieczki w góry ojca i syna. - Naszym zadaniem było zachęcenie mężczyzn w średnim wieku do dbania o siebie. Bohater spotu, kiedy dostrzega sygnały płynące ze swojego ciała rozumie, że jeśli nadal chce być wzorem dla syna, musi słuchać głosu serca, które w tym wieku staje się głosem rozsądku i podpowiada: „Zadbaj o mnie - mówi Tomasz Pizło, senior copywriter w agencji Hand Made kierujący zespołem kreatywnym.

Spot telewizyjny w wersjach 30- i 15-sekundowych emitowany jest w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmuje również działania digital, reklamy prasowe oraz materiały POS.

Agencja Hand Made odpowiadała za kreację oraz produkcję spotu telewizyjnego przy wsparciu domu produkcyjnego ISTV.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"