Nowa komunikacja marketingowa UPS ma zwracać uwagę na poszerzoną ofertę usług firmy, obejmującą rozwiązania dla różnego typu klientów, począwszy od małych firm po międzynarodowe korporacje. - Stale zmieniamy się w odpowiedzi na potrzeby klientów, przekształcając UPS z firmy logistycznej, w partnera świadczącego kompleksowy wachlarz usług, wsparty najwyższej klasy fachową wiedzą i kompetencjami, które pomagają klientom w Europie zwiększać przychody, poprawiać przepływy pieniężne, minimalizować czas dostaw i redukować koszty - przekonuje Cindy Miller, prezes UPS Europe.
W reklamach przedstawiane są prawdziwe historie klientów firmy, którym jej usługi pomagają w sprawnym prowadzeniu działalności.
Akcja reklamowa zaczęła się właśnie na wybranych rynkach, m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Chinach i Meksyku. Obejmuje telewizję, prasę i internet. Na razie nie wiadomo, w jakim zakresie będzie prowadzona w Polsce.

Kreacją kampanii we współpracy z UPS zajęła się agencja Ogilvy & Mather.











