Średnia widownia pierwszych piętnastu odcinków porannego programu wyemitowanych w okresie od 27 sierpnia do 14 września 2018 roku wyniosła 135 tys. osób. Rynkowy udział TVP Info ukształtował się na poziomie 5,41 proc. wśród wszystkich widzów, 2,36 proc. w grupie 16-49 i 3,40 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/anna-popek-spikerka-live-tvp1-tvp2-jacek-kurski,7171235168299137a ##
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął pierwszy odcinek audycji. Śledziło go średnio 172 tys. osób.

Wstaje dzień” niemal dwukrotnie podnosi średniej długookresowe wyniki TVP Info. Na przykład w pierwszym półroczu 2018 roku newsowa stacja Telewizji Polskiej miała 3,41 proc. udziału w 4+ i 1,27 proc. w 16-49.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-dzien-dobry-polsko-tvp1-przegrala-z-polsatem,7171497901840001a ##
Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVN24. Antena ta ma w tym paśmie aż 13,80 proc. udziału. Gorzej wypada jednak Polsat News (2,56 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Gospodarzem „Wstaje dzień” jest Anna Popek. W niektórych wydaniach w ramach zastępstwa magazyn prowadzi Adam Giza. W porannym programie prezentowane są serwisy informacyjne i przeglądy prasy, ale prowadząca porusza także tematy lifestylowe.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-info-jesienna-ramowka-nowe-programy-popek-bugala-adamczyk,7171240974956673a ##
Audycja emitowana jest od poniedziałku do piątku między godz. 6.30 a 8.00 (w ramach porannego pasma TVP Info). Nowy program jest realizowany w studiu TVP Info, ale ma własną scenografię (białe kanapy, pomarańczowe oświetlenie). Stacja chciała w widoczny sposób oddzielić segment „Wstaje dzień”.











