Wszystkie dwutygodniki TV na minusie. „Super TV” stracił najwięcej

W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2015 roku wyniosła 337 363 egz. Była ona o 11,61 proc. mniejsza, niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 190 657 egz., po spadku o 9,30 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 153 023 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 26,52 proc.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w kwietniu br. wynoszącym 129 748 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 32,72 proc.

Warto dodać, że „Telemax” od wydania, które się ukazało 31 marca ub.r., przeszedł z cyklu tygodniowego na dwutygodniowy, a „Super TV” - od numeru z 7 kwietnia ub.r. Pisma te zwiększyły do 96 stron swoją objętość (wcześniej wynosiła ona 56 stron) i zdrożały z 1,20 zł do 1,50 zł (więcej na ten temat).

Ostatnią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w kwietniu 2015 roku na poziomie 49 591 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował stratę wynoszącą 19,78 proc.

W kwietniu 2015 roku w porównaniu do marca 2015 roku wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „TV 14” - było to 9,95 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą