Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży w I półroczu. „Gazeta Pomorska” najchętniej kupowana

W I półroczu br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych zajęła „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży w I półroczu. „Gazeta Pomorska” najchętniej kupowana

Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) w I półroczu 2016 roku wyniosła 38 117 egz., czyli o 9,36 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 14,25 proc. do 34 952 egz.

Na podium znalazł się jeszcze „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w I półroczu 2016 roku wyniosła 27 223 egz., po spadku o 11,81 proc.

Natomiast najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska” (Polska Press Grupa), która w rankingu była ostatnia. Średni wynik tego dziennika zmniejszył się o 19,81 proc. i ostatecznie wyniósł 3 166 egz.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tylko-gazeta-polska-codziennie-ze-wzrostem-sprzedazy-w-i-polroczu-2016-wiekszosc-tytulow-z-najnizsza-sprzedaza-w-historii ##

W czerwcu 2016 roku liderem również była „Gazeta Pomorska”, której średnia sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2015 roku zmniejszyła się o 10,80 proc. do 36 387 egz.

Drugi był „Dziennik Zachodni”, którego wynik sprzedażowy wyniósł 32 432 egz., po spadku o 11,85 proc. Natomiast trzecią lokatę zajął „Głos Wielkopolski” (25 430 egz.; w dół o 12,78 proc.).

Również i tutaj największy spadek odnotowała „Polska Metropolia Warszawska” - było to 24,57 proc. do 2 839 egz.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fakt-gazeta-wyborcza-i-super-express-z-najnizsza-sprzedaza-w-historii-przeglad-sportowy-o-12-proc-do-gory-dane-za-czerwiec ##

Dane dotyczą wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych z bazy ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań. 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu