„Wybieraj pasty świadomie” - uśmiechy internautów w kampanii Sensodyne (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa specjalistycznych past do zębów Sensodyne (produkowanych przez GlaxoSmithKline) oparta na internetowym konkursie. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wybieraj pasty świadomie”, przygotował i realizuje MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Wybieraj pasty świadomie” - uśmiechy internautów w kampanii Sensodyne (wideo)

W ramach kampanii do 8 sierpnia internauci mogą na stronie wybierajpastyswiadomie.pl przesyłać zdjęcia swoich uśmiechów. Następnie powinni zachęcać swoich znajomych z Facebooka, żeby spróbowali rozpoznać ich uśmiech. Osoby, których uśmiechy zostaną najwięcej razy rozpoznane, wygrają aparaty fotograficzne (z funkcją wykrywania uśmiechu). Dodatkowo przyznanych zostanie tysiąc zestawów produktów do higieny jamy ustnej Sensodyne. Ponadto najpopularniejsze zdjęcia z uśmiechami znajdą się we wrześniu na wielkoformatowej reklamie w centrum Warszawy.

Celem akcji jest zachęcenie konsumentów do odwiedzenia aptek i wybrania wspólnie z farmaceutą specjalistycznych past do zębów.

grafika

Konkursowi towarzyszą reklamy w telewizji, internecie i aptekach (niestandardowe materiały BTL).

Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a za koncepcję i organizację konkursu oraz kreację reklam odpowiada - jego dział MediaCom Beyond Advertising.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online