"Wybierz swój skład" - zachęca Plus w nowej kampanii

W swojej nowej kampanii Plus pokazuje, że wybór usług telekomunikacyjnych może być prosty, jak... wybór składu na mecz. Bohterami reklam są siatkarze Reprezentacji Polski.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Wybierz swój skład" - zachęca Plus w nowej kampanii
mat.pras.

W reklamie występują m.in. Bartosz Kurek oraz trener Nikola Grbić. Marka pokazuje w niej, że teraz każdy klient może wybrać swój najlepszy skład usług spośród – światłowodu, telewizji, internetu mobilnego, abonamentu komórkowego oraz streamingów. Dwie wybrane usługi będą dostępne łącznie za 80 zł/mies. po rabatach.

– Gdy trwa mecz, a emocje sięgają zenitu niemal każdy kibic zmienia się w najlepszego selekcjonera. Bycie ekspertem od wszystkiego – czyli sytuacja powszechnie znana, niezależnie od oglądanej dyscypliny stał się inspiracją do naszego najnowszego spotu. Ponieważ Plus od ponad 27 lat z dumą wspiera Polską Siatkówkę, a najnowsza oferta jest dla nas szczególnie ważna, to wybór głównych bohaterów był oczywisty – mówi Karolina Walo, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji Plusa.

Spoty reklamowe prezentowane będą w czasie, gdy siatkarskie emocje sięgają zenitu. Właśnie wystartował sezon reprezentacyjny. Kampania obejmuje TV, YouTube, social media, digital, outdoor, nośniki lokalne, a nawet paczkomaty.

Dodatkowo Plus rusza również z szeroko zakrojoną kampanią lokalną. Działania prowadzone będą w aż 30 miastach w całej Polsce, na 304 nośnikach OOH i DOOH – w tym na paczkomatach, tablicach reklamowych i ekranach cyfrowych. Ponadto, zaplanowana została intensywna kampania DOOH na 36 widowiskowych ekranach w 22 centrach handlowych siedmiu największych miast: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Szczecinie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"