„Wybierz swoje jabłko” - Redd’s reklamowany także dla mężczyzn

Rusza kampania reklamowa nowych wersji jabłkowych piwa Redd’s: Apple Dry i Apple Max (Kompania Piwowarska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group, Lubię to - Social Media Agency, MEC, Q&A Consulting i IQ Marketing.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Redd’s Apple Dry i Redd’s Apple Max będzie przebiegać pod hasłem „Wybierz swoje jabłko” i będzie skierowana zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Akcja jest oparta na przekonaniu, że wszyscy ludzie mają różne preferencje, w tym smakowe, więc lubią sami dokonywać wyboru.

- Przygotowana przez nas reklamy zdecydowanie różnią się od poprzednich. Są bardzo nowoczesne, inspirowane światem popartu i komiksu, skierowane do ludzi w wieku 18-34 lat - opisuje Aleksandra Zarychta-Kużalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Wprowadzony właśnie do sprzedaży Redd’s Apple Dry ma smak jabłkowy z nutką mięty i obniżoną zawartość alkoholu (2,5 proc.), a Redd’s Apple Max - mocno jabłkowy smak i większą zawartość alkoholu (4,5 proc.).

grafika

Działania reklamowe obejmą telewizję (spoty 30- i 15-sekundowe), internet (m.in. współpraca ze Spotify, Listonic, aktywności na YouTubie i fanpage’u marki na Facebooku, odświeżenie strony redds.pl), punkty sprzedaży (materiały POSM, gazetki klienckie, standy promocyjne) oraz samplingi.

Reklamy telewizyjne przygotowała agencja Grey Group, działania w internecie prowadzi agencja Lubię to - Social Media Agency. Za BTL odpowiada agencja IQ Marketing, za zakup mediów - dom mediowy MEC, a za działania PR - agencja Q&A Consulting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"