W TVP spoty wyborcze przy programach informacyjnych, publicystyce i rozrywce. Podano cennik

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej opublikowało cennik wyborczy, który obowiązuje do 11 października. Komitety wyborcze najwięcej zapłacą za reklamę przy niedzielnej prognozie pogody w TVP1.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Biuro Reklamy TVP będzie emitować spoty komitetów wyborczych na antenach TVP1, TVP2, TVP HD, TV Polonia, w paśmie wspólnym TVP 3, TVP Kultura, TVP Historia, TVP Rozrywka, TVP Seriale, Active Family, Adventure TV, Nuta.TV, Power TV, TO! TV, TopKids i TVR oraz w mediach interaktywnych TVP.

Reklamy te na kanałach tv będą emitowane w specjalnych blokach oznaczonych jako „Odpłatne audycje wyborcze”.W mediach interaktywnych natomiast w formie wideo preroll, midroll, postroll (z wyłączeniem programatycznego modelu zakupu) w wybranym kontencie wideo.

Reklamy komitetów wyborczych mogą być nadawane do 11 października br. Wybory do Sejmu i Senatu odbędą się 13 października.

Nadawca wyznaczył określone programy, przy których będzie je emitować. TVP2 nie będzie ichpokazywać przy produkcjach z najwyższą oglądalnością, czyli przy takich serialach, jak „M jak miłość”, „Barwy szczęścia”, „Na dobre i na złe”.

Najdroższy spot wyborczy w TVP1 kosztuje 33,6 tys. zł. Jest to stawka dla reklamy, która zostanie pokazana przy niedzielnej prognozie pogody (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). W dni robocze cena nie przekracza kwoty 30,3 tys. zł.Za spot przy „Wiadomościach” (poza niedzielami, wtedy nie ma bloku bezpośrednio przy tym programie) trzeba zapłacić najwyżej 30,7 tys. zł.

Reklama komitetów wyborczych w paśmie przy wybranych serialach w TVP1 kosztuje maksymalnie 25,6 tys. zł, przy „Sprawie dla reportera” - 28,2 tys. zł, a przy „Rolnik szuka żony” - 12,4 tys. zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-sierpien-2019-polsat-liderem-zniewolona-hit,7170849591371905a ##

W TVP2 najwyższą cenę ustalono dla reklam wyborczych, które pojawią się w niedzielny wieczór ok. godz. 21 przy emisji filmu fabularnego. Cena wynosi 28,6 tys. zł.

11 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy „The Wall Wygraj Marzenia”, a 10,4 tys. zł – przy pokazywanym w piątkowe wieczory programie „Muzyka na weekend”.

Reklama emitowana przy „Magazynie Expressu Reporterów” kosztuje 9,4 tys. zł, a przy programie „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?” - maksymalnie 8,3 tys. zł. 3,6 tys. zł kosztuje z kolei spot wyborczy przy „Panoramie”.

Sondaż przedwyborczy: cztery partie w Sejmie

Gdyby wybory parlamentarne odbyły się we wrześniu br., Prawo i Sprawiedliwość zdobyłoby w nich 45 procent poparcia, co przełożyłoby się na 246 mandatów i samodzielne rządy. Natomiast Koalicja Obywatelska mogłaby liczyć na 30-procentowe poparcie i 155 mandatów - wynika z sondażu na zlecenie Polska Press Grupy.

Wybory do Sejmu i Senatu odbędą się 13 października br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów