Kawy te pakowane są w charakterystyczne słoiki 100g z plastikową owijką. Okazało się, iż niektóre ze słoików mogą być podatne na pęknięcia i stłuczenia podczas transportu do klientów i w konsekwencji zawierać we wnętrzu niewielkie fragmenty szkła.
Jakość i bezpieczeństwo naszych produktów są w naszej firmie niekwestionowanym priorytetem. Dlatego też zdecydowaliśmy się w ramach środków zapobiegawczych, całkowicie wycofać ze sprzedaży ten konkretny asortyment kaw. Podkreślamy, że wyłącznie produkty z tego formatu (charakterystyczne słoiki z plastikową owijką) są potencjalnie zagrożone. Zanim wprowadzimy asortyment tych kaw ponownie do obrotu, zmienimy format ich opakowania na bezpieczniejszy.
Jest nam niezmiernie przykro z powodu wszelkich niedogodności, na jakie narażamy naszych klientów oraz naszych konsumentów. Bardzo przepraszamy. Dołożymy wszelkich starań, aby proces odbioru produktów przebiegł możliwie jak najsprawniej.

O akcji wycofywania ww. produktów z rynku został poinformowany Główny Inspektorat Sanitarny w Polsce. Akcja koordynowana jest bezpośrednio przez Dział Sprzedaży Nestlé Polska. Wszystkich konsumentów jak również klientów, do, których nie docierają nasi Przedstawiciele Handlowi prosimy o kontakt z działem Serwisu Konsumenta Nestlé Polska, pod bezpłatnym numerem infolinii 0 800 174 902 i adresem mailowym: cs@pl.nestle.com











