„Wydarzenia” najdroższe w lutowym cenniku Polsatu

W cenniku reklam głównej anteny Polsatu na luty 2023 r. najdroższe są spoty przed „Wydarzeniami”. Polsat Media z cennika sprzedaje na razie cały miesiąc bez dwóch ostatnich dni lutego, gdy zacznie obowiązywać wiosenna ramówka stacji.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
„Wydarzenia” najdroższe w lutowym cenniku Polsatu

Za reklamę przed „Wydarzeniami” o 18.50 trzeba zapłacić do 62,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.). Cena w tym paśmie różni się zależnie od dnia. Koszt półminutowej reklamy przy „Sporcie” po „Wydarzeniach” dochodzi do 58 tys. zł

30 sekund reklamy w przerwie nadawanej w dni powszednie „Pierwszej miłości” kosztuje do 57,5 tys. zł. Z kolei najdroższy spot w trakcie emitowanego od stycznia reality-show „Farma 2” to wydatek rzędu 55,4 tys. zł.

Ceny reklam w przerwie niedzielnego programu rozrywkowego „Kabaret na żywo. Nowy skład” dochodzą zaś do 53,4 tys. zł.

Bez sprzedaży cennikowej na 27 i 28 luty

Polsat Media jako trzecie biuro reklamy telewizyjnej - po biurach reklamy Telewizji Polskiej i TVN Media - podało ofertę handlową na luty br. Cennik nie obejmuje 27 i 28 lutego, gdy zacznie obowiązywać wiosenna ramówka, którą odpowiada nowy dyrektor  programowy Polsatu Edwarda Miszczaka. W ofercie znaleźć się mają m.in. kolejne edycje "Twoja twarz brzmi znajomo", "Hell's Kitchen - Piekielna kuchnia" czy "Love Island. Wyspa miłości", a także premierowe seriale.

Z danych Nielsena wynika, że w grudniu ub.r. udział Polsatu w rynku oglądalności zmniejszył się rok fo roku o 14,59 proc. do 7,55 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję