Wydawcy z USA tworzą kiosk 'nowej generacji'

Pięć wielkich amerykańskich wydawnictw prasowych poinformowało o planach stworzenia internetowego "kiosku z gazetami". Mają to być multimedialne gazety "nowej generacji", dostosowane do mobilnych urządzeń, korzystających z internetu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W przedsięwzięciu uczestniczą wydawnictwa Time, Conde Nast, Hearst, Meredith oraz koncern medialny News. Corp. Roberta Murdocha. Podkreślono jednak, że przewidziane jest zapraszanie także innych wydawnictw do korzystania z internetowego kiosku.

- Dzięki tej cyfrowej inicjatywie klienci otrzymają wyjątkową ofertę, którą będą mogli pobrać na różne urządzenia, takie jak IPhone, E-Book-Reader i laptop - powiedział John Squires, który w wydawnictwie Time odpowiada za część cyfrową i jest przewidziany do pokierowania nowym przedsięwzięciem.

Kiosk ma ruszyć w najbliższych tygodniach. Agencja dpa zwraca uwagę, że stwarza on możliwość oferowania w internecie wyłącznie płatnych materiałów dziennikarskich, czego domaga się wielu wydawców. Zwłaszcza Murdoch występuje jako rzecznik rozszerzania płatnej oferty (ang. paid content). Jego brytyjski "Times" od wiosny przyszłego roku ma być dostępny w internecie wyłącznie dla abonentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji