Wydawnictwo Zwierciadło rozwija swoją multimedialną strategię i uruchamia butik kreatywny

Według badania Mediapanel Gemius PBI w październiku 2023 roku średni czas zaangażowania przypadający na realnego użytkownika Zwierciadlo.pl wyniósł 5 minut 22 sekundy. To plasuje tytuł na miejscu lidera w kategorii czasu na stronie w segmencie serwisów luksusowych magazynów dla kobiet.

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Wydawnictwo Zwierciadło rozwija swoją multimedialną strategię i uruchamia butik kreatywny

Czas na stronie jest dla nas jednym z najważniejszych wskaźników zaangażowania naszych Czytelniczek i Czytelników. Naszym priorytetem jest zatrzymać uwagę użytkowników jakością treści i wyczerpującym opracowaniem tematu. Wierzymy w długie, dobre treści wzbogacone opiniami ekspertów, ciekawymi rozmowami, wywiadami i coraz częściej formatami audiowizualnymi” - podkreśla prezes Wydawnictwa Zwierciadło Adam Popielski

grafika

„Magazyn Zwierciadło od września 2022 roku intensywnie rozwija autorskie podcasty. Wśród audycji udostępnianych na stronie znalazł się cykl „Przerwa na kawę z Kasią Miller” (w którym redaktor naczelna „Zwierciadła”, Joanna Olekszyk rozmawia z psychoterapeutką Katarzyną Miller o różnych aspektach życia), „W czułym zwierciadle” Małgorzaty Serafin, czy „Bądź dla siebie ważna” Joanny Heidtman. Podcastów Zwierciadła można słuchać na: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, a także na Zwierciadlo.pl oraz kanale magazynu na platformie YouTube. Łącznie podcastów Zwierciadła wysłuchano dotychczas 2 miliony razy. Równocześnie Wydawnictwo inwestuje w treści wideo, także w kanałach społecznościowych marki” - podkreśla Magdalena Rosłaniec  - redaktorka prowadząca zwierciadlo.pl

grafika

„Różnicujemy formaty, tworzymy scenariusze, reżyserujemy nawet najmniejsze formy i nie boimy się eksperymentów, takich jak wymagające produkcje cyfrowe. Każdy nowy format audiowizualny trafia do portfolio produktowego Zwierciadła, które stanowi contentową część oferty reklamowej” - mówi Anna Szaluś, dyrektorka Biura Reklamy

To wzmacnia stworzenie butiku kreatywnego, łączącego działania zespołu reklamowego, działu marketingu i redakcji Wydawnictwa. Rozwijamy ideę brand journalism, odpowiadając na potrzeby klientów magazynów Zwierciadło i SENS. Marki komercyjne, z którymi współpracujemy, troszcząc się o swój wizerunek i wartości, poszukują jakościowego kontekstu. To dla nas bardzo ważny filar współpracy, bo mówimy tym samym językiem. Butik kreatywny Zwierciadła z PM-em, redaktorami kreatywnymi, zapleczem graficznym i audiowizualnym ma odpowiadać na potrzeby klientów i użytkowników, łącząc cechy działań agencyjnych i kompetencje redakcyjne. Niezależnie od tego, czy będziemy to robić za pośrednictwem dokumentalnych produkcji wideo, merytorycznych reportaży czy reelsów na Instagramie, nasi partnerzy mogą liczyć na luksusowo oprawioną i ciekawą opowieść o swoich produktach i inicjatywach” - mówi Marta Kowalska, dyrektorka wydawnicza Wydawnictwa Zwierciadło.

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Magazyn Zwierciadło (@zwierciadlo_miesiecznik)

W październiku 2023 „Zwierciadlo.pl” odnotowało 1,3 miliona użytkowników i 3,6 miliona odsłon (źródło: Google Analytics).

W pierwszym półroczu 2023 roku miesięcznik „Zwierciadło” odnotował wysokie wyniki średniej sprzedaży na rynku magazynów luksusowych.Z danych sprzedażowych opublikowanych przez PBC - „Audyt PBC” wynika, że miesięcznik „Zwierciadło”, z wynikiem 78 072 egzemplarzy, uzyskał w tym okresie 2. miejsce w sprzedaży pism luksusowych, zaraz po magazynie „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 83 047egzemplarzy, kolejno „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) z 41 568 egzemplarzy, „Pani” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 30 441 egzemplarzy, „Elle” (Burda Media) z wynikiem 22 780 egzemplarzy oraz „Glamour” (Burda Media) z wynikiem 10 834 egzemplarzy.

grafika

„W działaniach promocyjnych postawiliśmy także na "projekty 360", łączące wszystkie obszary naszych działań. Łączenie elementów marketingu prasowego, digital, e-commerce, sprzedaży oraz PR  jest z pewnością naszą mocną stroną we wszystkich tych obszarach. Obecnie na rynku jest czas dla specjalistów kreatywnych, zaangażowanych, potrafiących działać i myśleć poza utartymi schematami. Lockdown, zmiana przyzwyczajeń i szybka digitalizacja treści wymusiły, by spojrzeć na promocje marki nieszablonowo. W tym trudnym okresie, w segmencie prasy uzyskaliśmy bardzo wysoką sprzedaż na rynku wśród magazynów luksusowych.Oprócz psychologii, zdrowia i urody naszą nową wypracowaną formą komunikacji z rynkiem zewnętrznym i biznesowym stała się także kultura i sztuka.  Jesteśmy mocno zaangażowani, zmotywowani i słuchamy potrzeb drugiej strony. Nasz model współpracy oparty jest na wysokiej elastyczności i otwartym podejściu do projektów indywidualnych. Reagujemy na oczekiwania odbiorców, wprowadzając nowe, niestandardowe projekty dopasowane do uwarunkowań rynkowych. Kierujemy się hasłem „think outside the box” - komentuje Justyna Ogłozińska, dyrektorka marketingu miesięcznika „Zwierciadło” i „Sens”.

grafika

Aktualnie w sprzedaży jest grudniowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” z Anją Rubik na okładce, w dwóch wersjach do wyboru. Magazyn można kupić m.in. z poradnikiem dla rodziców Sexed.pl. Numer wsparty jest kampanią promocyjną: outdoorową, internetową na portalu „onet.pl”, „wp.pl”, prasową w miesięczniku „Sens”, tygodniku „Polityka”. Kampanie przygotował dział marketingu miesięcznika.

grafika
Artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
Artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"