Wyjedź w Alpy testować narty

Serwis Cokupić.pl wraz z magazynem „NTN Snow & More” do 15 marca 2010 prowadzi specjalną akcję rekrutacyjną.  Każdy doświadczony narciarz ma okazję wyjechać w kwietniu we włoskie Alpy, aby testować najnowsze modele nart.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Serwis Grupy Allegro – Cokupić.pl wspólnie z branżowym magazynem „NTN Snow & More” organizuje śnieżną akcję „Cokupić? Wasze testy nart”. Celem konkursu jest wyłonienie dziewięciu narciarzy, dla których nagrodą będzie wyjazd w Alpy w dniach od 11 do 16 kwietnia 2010 r. Tam będą porównywać i testować najnowsze modele nart, niedostępne jeszcze w sprzedaży a przygotowywane do sezonu zimowego 2010/2011. Testy obejmą sprzęt firm, które w swoich kolekcjach stosują nowatorskie rozwiązania oraz wyznaczają trendy na nadchodzące sezony narciarskie. Oprócz produktów wszystkich wiodących producentów, do testów trafią też narty niewielkich wytwórców, które często robią wielkie wrażenie na testujących.

Przedsięwzięcie adresowane jest do osób, które doskonale radzą sobie na nartach, mają ukończone 18 lat oraz posiadają konto w Cokupić.pl. Uczestnicy będą testowali sprzęt w malowniczej alpejskiej miejscowości Maso Corto w dolinie Val Senales, we włoskim Tyrolu Południowym. Maso Corto jest niewielką, lecz coraz szerzej znaną miłośnikom aktywnych sportów zimowych miejscowością, położoną w rejonie zamków, ruin, pięknych ogrodów i winnic. Organizatorzy zapewniają świetną śnieżną zabawę z wszelkimi wygodami podczas pobytu w tym urokliwym miejscu. Cokupić.pl czeka na zgłoszenia chętnych do 15 marca br. W serwisie www.wyjedzwalpy.cokupic.pl znajdują się wszystkie ważne informacje związane z wyjazdem.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech