Wynalazcy z fajerwerkami reklamują taryfy Oszczędzasz, Masz i Gadasz w Plusie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowych taryf abonamentowych sieci Plus. Akcję przygotowały firmy Change, Artegence, Pompidou i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W reklamach taryfy Oszczędzasz, Masz i Gadasz są pokazywane jako neonowa platforma stworzona przez dwóch zwariowanych wynalazców. Na koniec spotu, żeby podkreślić jej atrakcyjność, odpalają oni fajerwerki.

Kampania od 9 lutego jest prowadzona w telewizji, internecie i na outdoorze. Polkomtel nie informuje, do kiedy potrwa akcja.

Kreację kampanii przygotowała agencja Change Communications we współpracy z Artegence i Pompidou, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"