Ogilvy agencją roku - Grand Prix dla kampanii „The Mud Soldier” na Euro Effie 2018. Polska bez nagród

Agencja Ogilvy otrzymała tytuł agencji roku, a kampania „The Mud Soldier” przygotowana przez Ogilvy&Social.Lab z Belgii dla Visit Flanders została uhonorowana statuetką Grand Prix na tegorocznym festiwalu EACA Euro Effie organizowanym przez  European Association of Communications Agencies (EACA).

BG
BG
Udostępnij artykuł:
Ogilvy agencją roku - Grand Prix dla kampanii „The Mud Soldier” na Euro Effie 2018. Polska bez nagród

Podczas tegorocznego Euro Effie 15 kampanii z 7 krajów w Europie zdobyło w sumie 20 statuetek. Zwycięzcy zostali wybrani przez międzynarodowe jury złożone z wyższych rangą przedstawicieli agencji i klientów pod przewodnictwem Adriana Fariny, starszego wiceprezesa ds. marketingu w Visa.Po 4 nagrody trafiły do Belgii i Francji, 3 – do Wielkiej Brytanii, Słowacja i Hiszpania zdobyły po 2, a agencje z Niemiec i Danii – po 1.

Tytuł agencji roku otrzymała Ogilvy, nagrodzona 6 statuetkami: Grand Prix, dwiema złotymi(Brand Experience i Small Budget), jedną srebrną (Leisure&Entertainment) i dwiema brązowymi (Government, Institutional & Recruitment and Brand Re-vitalisation).Brian McCarter, dyrektor ds. planowania w Ogilvy EMEA skomentował: - Efekty na Euro Effie są ważne, ponieważ przyczyniają się do wiedzy o tym, co działa w komunikacji marketingowej. W czasach, kiedy tak wiele w naszej branży zmienia się, kluczowe znaczenie ma wiedza na temat tego, co działa i udowodnienie zwrotu z inwestycji marketingowych. Uwielbiamy to, że Euro Effie rozpoznaje efektywność bez względu na to, skąd pochodzi, jaką formę przyjmuje, oraz jak dużą lub małą jest inwestycja. Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy docenieni w tym roku za naszą pracę dla globalnego giganta FMCG i małego regionalnego stowarzyszenia turystycznego.

Grand PrixThe Mud Soldier/Visit Flanders/ BelgiaAgencja: Ogilvy & Social.Lab

Best demonstration of Integrated EffectivenessSrebro:Colorista L'Oreal Paris/L'Oreal Paris/FrancjaAgencja: McCann Paris

Brand ExperienceZłoto:The Mud Soldier/Visit Flanders/ BelgiaAgencja: Ogilvy & Social.Lab

Brand Re - vitalisationBrąz:

Getting real about underarms/Unilever/Wielka BrytaniaAgencja: Ogilvy&Mather

Carpe DiemZłoto:The Forgotten Day for Freedom/O2/SłowacjaAgencja: Triad Advertising

Consumer GoodsBrąz:Never Waste a Good Crisis: Leveragong Financial Chaos as Growth Catalyst/Bolia.com/DaniaAgencja: UncleGrey

FMCGZłoto:Magnum Pints/Unilever/HiszpaniaAgencja: Lola MullenLowe

Srebro:Colorista L'Oreal Paris/ L'Oreal Paris/FrancjaAgencja: McCann Paris

Brąz:Toothpaste for gums/GSK/Wielka BrytaniaAgencja: Grey Londyn

 

#KeepGoing/Cereal Partners Worldwide:Nestle&General Mills/ FrancjaAgencja: McCann Paris

General healthcare &OTC productsSrebro:Toothpaste for gums/GSK/Wielka BrytaniaAgencja: Grey Londyn

Government, Institutional & RecruitmentBelgium. Uniquely Phenomenal/ FPS Chancellery of the Prime Minister/ BelgiaAgencja: Ogilvy&Social.Lab

IT/TelcoSrebro:The Forgotten Day for Freedom/O2/ SłowacjaAgencja: Triad Advertising

Leisure&EntertainmentZłoto:Belgium. Uniquely Phenomenal/ FPS Chancellery of the Prime Minister/ BelgiaAgencja: Ogilvy&Social.Lab

Long-term EffectivenessSrebro:WYGS Noseblind/Procter&Gamble International/NiemcyAgencja: Grey Germany## NEWS https://www.coloribus.com/adsarchive/tv-commercials-online/febreze-wygs-noseblind-21734360/ ##

Brąz:Canary Island „The 7 islands the became 47”/ Promotour Turismo de Canarias/HiszpaniaAgencja: DEC BBDO

Products/Services LaunchBrąz:Sebastian-Twisted/Coty/FrancjaAgencja: Proximity BBDOSmall BudgetZłoto:The Mud Soldier/Visit Flanders/BelgiaAgencja: Ogilvy & Social.LabPositive Change Europe Social Good-BrandsZłoto:The most German supermarket/Edeka/NiemcyAgencja: Jung von Matt

Positive Change Europe Social Good -non ProfitZłoto:How a Little Charity Grew Its Revenues And Saved More Art By Thinking Big/Art Fount/ Wielka BrytaniaAgencja: MullenLowe London

Child Focus – Closer than think you/Child Focus/BelgiaAgencja: Wunderman Antwerp 

W tym roku żadna agencja z Polski nie została nagrodzona na Euro Effie 2018. W ub.r. ze statuetkami wróciła z festiwalu agencja DDB&Tribal. Złoto otrzymała za kampanię dla Amnesty International „LookBeoyndBorders” oraz srebro za kampanię „BePresent” dla Huawei Poland.

Festiwal Euro Effie organizowany jest przez European Association of Communications Agencies (EACA) przy wsparciu: Google, The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online