Rosną przychody spółki Multimedia, ale zysk nadawcy RMF Maxxx spadł do 4,2 mln zł

Spółka Multimedia, nadawca 22 stacji pod szyldem RMF Maxxx zanotowała w 2018 roku 4,22 mln zł zysku netto wobec 4,51 mln zł zysku rok wcześniej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Przychody spółki Multimedia wzrosły z 25,21 mln zł w roku 2017 do 27,49 mln zł w roku 2018. Zysk ze sprzedaży spadły w skali roku do 4,74 mln zł w roku 2018 (wobec 5,6 mln zł w roku 2017).

Spółka Multimedia wypracowała w ub.r. 4,22 mln zł zysku netto ( w porównaniu do 4,51 mln zł zysku w roku 2017). Zysk z działalności operacyjnej spadł w skali roku o 11 proc. z 5,35 mln zł (za rok 2017) do 4,78 mln zł za rok 2018. 955 tys. zł z zysku przeznaczono na pokrycie strat z lat ubiegłych. 1,8 mln zł zostanie wydane na dywidendę, a 1,5 mln zł na kapitał zapasowy.

grafika

W raporcie złożonym do KRS jako istotne zdarzenia dla działania spółki podano: pozwolenie na przedłużenie w kolejnych latach koncesji w Krakowie, Warszawie, Szczecinie, Częstochowie, Poznaniu, Pomorzu, Trójmieście, Dolnym Śląsku (dotychczasowe koncesje wygasają w 2019 roku) oraz Koninie, Śląsku, Mazowszu, Oleśnicy (dotychczasowe koncesje wygasają w 2020 roku).

W 2018 roku spółka  złożyła wnioski do Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o nowe koncesje na nadawanie programu Radio Gra Wielkopolska (wniosek złożony w maju 2018 roku) oraz Radio GRA Radom i RMF MAXXX Radom (złożone w październiku 2018 roku).

Multimedia planuje występować  z kolejnymi wnioskami do KRRiT o przyznanie dodatkowych częstotliwości radiowych. Spółka opiera swoją strategię na umowie z Grupą RMF o współpracy w dziedzinie sprzedaży czasu reklamowego i promocji.

Multimedia oprócz stacji RMF Maxxx jest również nadawcą toruńskiego programu Radio Gra, oraz Radio Gra Wrocław (nadawcą jest Aida, w której ma 77,8 proc. udziałów). Spółka posiada także udziały w Radio 90 sp. z o.o. (44 proc. udziału w kapitale).

W 2018 roku średni dzienny zasięg radia wyniósł 72,4 proc., a tygodniowy - 91,9 proc. Z kolei średni dobowy czas słuchania wyniósł 272 minuty. Najchętniej słuchaną stacją niezmiennie było RMF FM, a sieć Eska wyprzedziła Jedynkę. RMF Maxxx miało 3,5 proc. udziału w rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji