PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Agencja Brasil urosła na reklamach Grupy Pracuj i Łomży, wypłaci 900 tys. zł dywidendy
Agencja Brasil urosła na reklamach Grupy Pracuj i Łomży, wypłaci 900 tys. zł dywidendy
Dystrybutor prasowy Empiku zwiększył sprzedaż o jedną trzecią, nie wypłaci dywidendy
Cut The Mustard: wpływy wzrosły o ponad połowę, 1,3 mln zł zysku netto
Cut The Mustard: wpływy wzrosły o ponad połowę, 1,3 mln zł zysku netto
Carat Polska z wyższymi przychodami, ponad 3 mln zł zysku więcej
Agencja promująca Kasę Stefczyka i SKOK-i podwoiła zysk. 2 mln zł od wydawcy „Sieci”
Agencja promująca Kasę Stefczyka i SKOK-i podwoiła zysk. 2 mln zł od wydawcy „Sieci”
Wirtualna Polska dalej bez dywidend od Wakacje.pl i Nocowanie.pl
Wirtualna Polska dalej bez dywidend od Wakacje.pl i Nocowanie.pl
Pomagam.pl podwoiło zysk, wypłaci udziałowcom 4,5 mln zł
Vizeum Polska ze stratą przed fuzją z iProspect, przychody 14 proc. w górę
Isobar Polska z 11 mln zł straty, bo Dentsu zmieniło zasady rozliczeń
Isobar Polska z 11 mln zł straty, bo Dentsu zmieniło zasady rozliczeń
Ipsos przyzwyczaił się do epidemii. W górę przychody i zysk
Ipsos przyzwyczaił się do epidemii. W górę przychody i zysk
Warexpo znów z zyskiem, wpływy ponad 40 proc. w górę
Mullenlowe MediaHub z większymi wpływami, zysk 1,4 mln zł w górę
Mullenlowe MediaHub z większymi wpływami, zysk 1,4 mln zł w górę
Clear Channel Poland: wpływy 18 proc. w górę, strata zmalała o ponad połowę
Clear Channel Poland: wpływy 18 proc. w górę, strata zmalała o ponad połowę
Wirtualna Polska dostanie 100 mln zł dywidendy od swoich mediów
Alert Media Communications zwiększyła wpływy o 30 proc. i wyszła na plus
Alert Media Communications zwiększyła wpływy o 30 proc. i wyszła na plus
Nielsen na dużym minusie w 2021 roku
Nielsen na dużym minusie w 2021 roku
40 proc. więcej z WP Pilot, Wirtualna Polska dostanie 3 mln zł dywidendy
40 proc. więcej z WP Pilot, Wirtualna Polska dostanie 3 mln zł dywidendy
Wydawca „Do Rzeczy” bez 10 proc. wpływów i prawie połowy zysku. PMPG i czołowi publicyści dostaną dywidendę
GroupM urosła o jedną czwartą, ma już 230 pracowników
GroupM urosła o jedną czwartą, ma już 230 pracowników
Testa Communications bez 10 proc. wpływów i z 400 tys. zł zysku
Testa Communications bez 10 proc. wpływów i z 400 tys. zł zysku
Radio Nowy Świat kosztowało przez rok 6,5 mln zł. Potroiło wpływy komercyjne, zysk zmalał. Do stacji dołączył Sławomir Gołębiowski z TVN
Radio Nowy Świat kosztowało przez rok 6,5 mln zł. Potroiło wpływy komercyjne, zysk zmalał. Do stacji dołączył Sławomir Gołębiowski z TVN
38 Content Communications przy spadku wpływów potroiła zysk
38 Content Communications przy spadku wpływów potroiła zysk
Zenith Poland zwiększył wpływy o 43 proc.
Zenith Poland zwiększył wpływy o 43 proc.
MediaCom Warszawa: przychody 16 proc. w górę, zysk zmalał o 4,8 mln zł
MediaCom Warszawa: przychody 16 proc. w górę, zysk zmalał o 4,8 mln zł
Havas Warsaw bez jednej czwartej wpływów i 250 tys. zł zysku
Havas Warsaw bez jednej czwartej wpływów i 250 tys. zł zysku
Radio Łódź podwoiło zysk, ma 78 pracowników
Agencja Freundschaft z większym zyskiem, wypłaci 2,2 mln zł dywidendy
Agencja Freundschaft z większym zyskiem, wypłaci 2,2 mln zł dywidendy
Havas PR Warsaw z zyskiem, zwiększyła wpływy o 70 proc.
Havas PR Warsaw z zyskiem, zwiększyła wpływy o 70 proc.
Właściciel GG obciął koszty i wyszedł na plus. GG Premium z lepszymi wynikami od reklam
Właściciel GG obciął koszty i wyszedł na plus. GG Premium z lepszymi wynikami od reklam
Producent „Jaka to melodia” i „Rolnicy. Podlasie” wyszedł na plus dzięki odsetkom, szykuje seriale fabularne
Producent „Jaka to melodia” i „Rolnicy. Podlasie” wyszedł na plus dzięki odsetkom, szykuje seriale fabularne
Agencja PZL wypłaci 1,3 mln zł dywidendy, wróciła do przychodów sprzed covidu
Mindshare’owi Polska przez inwestycje ubyło 80 proc. zysku
Mindshare’owi Polska przez inwestycje ubyło 80 proc. zysku