Zysk netto Alphabet wyniósł w II kwartale 2017 r. 3,52 miliarda dolarów, w porównaniu do 4,88 miliarda dolarów zysku w analogicznym okresie roku 2016. W tym samym czasie o 21 proc. zwiększył się przychód holdingu - z 21,5 miliarda dolarów do 26 miliardów dolarów.
Samo Google zanotowało przychód w wysokości 25,76 miliarda dolarów, co także oznacza wyraźny wzrost rok do roku (z 21,32 mld USD), a zysk operacyjny zwiększył się z 6,99 miliarda dolarów do 7,8 miliarda dolarów.
Tymczasem pozostałe marki wchodzące w skład Alphabet wygenerowały tylko 248 milionów dolarów przychodu. To co prawda więcej niż rok wcześniej (185 mln USD), ale zaksięgowana na nich operacyjna strata sięgnęła 772 milionów dolarów (wobec 855 mln dolarów straty w I kw. 2017 r.).

Należące do Google serwisy internetowe wygenerowały w II kwartale 18,43 miliarda dolarów przychodu, wobec 15,4 miliarda dolarów przed rokiem. Z kolei przychód Google z reklam wzrósł z 19,14 miliarda dolarów do 22,67 miliarda dolarów.











