TVP1 i TVN liderami. Mecz Albania-Polska, „Rolnik szuka żony” i „M jak miłość” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził eliminacyjny mecz reprezentacji Polski do MŚ 2020 z Albanią, na podium uplasowały się również „Rolnik szuka żony” i „M jak miłość”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

W minionym tygodniu - od 11 do 17 października - najwięcej widzów zgromadził eliminacyjny mecz reprezentacji Polski do MŚ 2020 z Albanią, który w TVP1 (we wtorek wieczorem) oglądało 4,23 mln widzów, co przełożyło się na 31,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi był reality-show „Rolnik szuka żony”. Odcinek programu (nadany 17 października) w TVP1 śledziło 3,54 mln osób (25,81 proc. udziału).

Podium uzupełnia poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”, który w TVP2 miał 3,37 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 24,70 proc.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 11 października na antenie stacji obejrzało 2,68 mln widzów (20,68 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 2,15 mln widzów (emisja 12 października; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 10 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 1,91 mln oglądających (wtorkowe wydanie), a 15. były „Wydarzenia” - 1,88 mln (niedziela).

grafika

Mecz Albania-Polska na czele również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był mecz Albania-Polska, który w TVP1 miał 1,77 mln osób, co dało stacji 35,33 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął reality-show „Rolnik szuka żony” (1,14 mln widzów w TVP1; 22,37 proc. udziału), a podium uzupełnia „M jak miłość” (1,01 mln w TVP2; 21,67 proc.).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

TVP1 liderem w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,27 pkt. proc. do 9,86 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,17 proc. (spadek o 0,02 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,02 proc. (w dół o 0,16 pkt. proc.). Czwarta była TVP2, której udział wyniósł 7,37 proc. (- 0,41 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 33,74 proc. do 33,42 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był TVN24, którego udział spadł o 0,41 pkt. proc. do 4,75 proc. Szóstą lokatę zajęło TVP Info (stacja miała 4,42 proc. udziału; - 0,03 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 14. na 13. miejsce awansował Polsat News (1,44 proc.; w dół o 0,04 pkt. proc.).

grafika

TVN na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był TVN. Udział stacji zmniejszył się o 0,05 pkt. proc. do 10,46 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,16 proc. (- 0,31 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP1 (+ 0,33 pkt. proc. do 6,27 proc.). Czwarta była TVP2 (- 0,45 pkt. proc. do 5,55 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (9,22 proc.; w dół o 0,18 pkt. proc.).

grafika
MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online