W minionym tygodniu - od 19 do 25 lutego - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,07 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,01 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
„Fakty” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 21 lutego na antenie stacji obejrzało 2,62 mln widzów (22,85 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był serwis „Teleexpress” Jedynki (1,36 mln; poniedziałek).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dvb-t-jak-odbierac-tv-republika-tvp1-polsat,7169431223064193a ##
Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Na dobre i na złe”, który w środę na antenie Dwójki zgromadził 2,12 mln oglądających. Przełożyło się to na 19,70 proc. udziału.

Oczko niżej znalazł się serial Jedynki „Zatoka szpiegów”. Odcinek z 25 lutego w stacji śledziło 1,85 mln widzów (15,96 proc. udziału). Czołową piątkę uzupełnia wyemitowany 24 lutego show „The Voice Kids”, który w Dwójce miał średnio 1,81 mln osób. Dało to stacji 18,06 proc. udziału.
TVP2 liderem
Udział liderującej stacji TVP2 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,14 proc. Wynik kanału zwiększył się o 0,08 pkt. proc.

Na drugą lokatę (z trzeciej) awansował kanał TVN, który miał 7,92 proc. udziału (do góry o 0,42 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pytanie-na-sniadanie-nowi-prowadzadzy-zwolnienie-tomasz-kammel,7169431507060353a ##
Podium uzupełnia TVN24, który spadł z miejsca drugiego. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,66 proc. (- 0,22 pkt. proc.).
Czwarta była Polsat (7,05 proc.; do góry o 0,04 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 29,91 proc. do 30,47 proc.
TV Republika ostro do góry
Wśród czołowych stacji informacyjnych 7. pozycję zajęła Telewizja Republika (3,60 proc.; + 0,43 proc.).
Z 13. na 12. lokatę awansował Polsat News. Udział stacji zwiększył się o 0,08 pkt. proc. do 1,90 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/express-republiki-tv-republika-rafal-patyra-jak-ogladac-naziemna-telewizja-cyfrowa,7169431810492545a ##

Z kolei z 15. na 16. pozycję spadło TVP Info, którego średni tygodniowy wynik zmalał o 0,25 proc. do 1,41 proc.











