W minionym tygodniu, tj. w okresie od 20 do 26 maja 2019 roku, najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,85 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 32,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugi był medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 22 maja miał 3,24 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 22,26 proc.
Podium uzupełniają kulisy „M jak miłość”. Kilkuminutowy cykl TVP2 w poniedziałkowy wieczór miał 2,84 mln widzów (21,31 proc. udziału).
Tuż za podium znalazł się codzienny serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Produkcję w poniedziałek śledziło 2,84 mln widzów (SHR na poziomie 19,84 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogloszenie-wynikow-eurowyborow-wyniki-ogladalnosci,7171067593316481a ##

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 21 maja na antenie tej stacji obejrzało 2,82 mln widzów (22,61 proc. udziału). Była to piąta topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 2,29 mln widzów (emisja 21 maja; 11. pozycja). Do zestawienia top 20 na 20 pozycji uplasował się jeszcze „Teleexpress” Jedynki z 2,02 mln oglądających (czwartkowe wydanie).
Szósty w ogólnym rankingu był „Sopocki hit kabaretowy” (niedzielne kabarety w ramach Polsat SuperHit Festiwal 2019), który Polsat pokazał w niedzielnym prime-time. Relację tę śledziło 2,77 mln widzów, a jego SHR% wyniósł 19,27 proc.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,44 mln osób, co dało TVP2 26,84 proc. udziału.
Drugie miejsce zajęły „Kuchenne rewolucje” (1,14 mln widzów; 22,16 proc. udziału), a podium uzupełnia „Sopocki hit kabaretowy” (1,08 mln widzów; 19,77 proc. udziału).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,52 pkt. proc. do 11,05 proc.
Z czwartej na drugą lokatę awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,67 proc. (jednak w dół o 0,07 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVN, który tydzień wcześniej był wiceliderem. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,62 proc., po spadku względem poprzedniego wynoszącym 0,51 pkt. proc.

Z trzeciej na czwartą pozycję spadła TVP1 (stacja ta miała 8,31 proc. udziału; w dół o 0,57 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 37,28 proc. do 36,65 proc.
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat, który wyprzedził TVN. Udział tej stacji zwiększył się o 1,08 pkt. proc. do 12,14 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 11,40 proc. (w dół o 0,62 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,22 pkt. proc. do 7,14 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,82 pkt. proc. do 4,96 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 1 pkt. proc. do 12,18 proc.).











