W minionym tygodniu - od 3 do 9 maja - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,57 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 25,36 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się serial „Stulecie Winnych”, który w niedzielę w TVP1 śledziło 2,84 mln osób (18,27 proc. udziału).
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 5 maja na antenie stacji obejrzało 2,58 mln widzów (20,68 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był „Teleexpress” Jedynki, który zgromadził 2,36 mln widzów (emisja 4 maja; 5. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 6 pozycji uplasował się „Wiadomości” TVP1 z 2,21 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który w TVP2 miał 1,13 mln osób, co dało stacji 22,91 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (960 tys. widzów w TVN; 24,47 proc. udziału), a podium uzupełnia „Uwaga! Koronawirus” (888 tys. w TVN; 21,81 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
TVP1 liderem w 4+
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,08 pkt. proc. do 9,03 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,57 proc. (wzrost o 0,11 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,59 proc. (w dół o 0,72 pkt. proc.).
Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,33 proc. (do góry o 0,26 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 32,95 proc. do 32,52 proc.
TVN24 na czele stacji newsowych
Piąty był TVN24, którego udział spadł o 0,53 pkt. proc. do 4,51 proc. Z siódmej na dziewiątą lokatę spadło TVP Info (stacja miała 3,67 proc. udziału; - 0,03 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 11. miejsce zajął Polsat News (1,93 proc.; do góry o 0,03 pkt. proc.).

TVN liderem w 16-49, Siódemka wyprzedziła TVP1
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,29 pkt. proc. do 9,65 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,23 proc. (+ 0,40 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (- 0,96 pkt. proc. do 5,49 proc.). Czwarta była Siódemka (+ 0,60 pkt. proc. do 5,17 proc.), która wyprzedziła Jedynkę (- 0,03 pkt. proc. do 5,03 proc.).

Polsat liderem w 16-59
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,24 proc.; do góry o 0,03 pkt. proc.).











