TVP1 i TVN liderami oglądalności, udany tydzień TVN7 i Eurosport 1. „M jak miłość” i mecz Polska-Włochy hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, mecz Ligi Narodów Polska-Włochy oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP1 i TVN liderami oglądalności, udany tydzień TVN7 i Eurosport 1. „M jak miłość” i mecz Polska-Włochy hitami
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 5 do 11 października - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,92 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji uplasował się niedzielny mecz Ligi Narodów, w którym Polska zmierzyła się z Włochami. Zremisowane przez naszą reprezentację spotkanie w TVP1 oglądało średnio 3,10 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 21,37 proc.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 7 października na antenie stacji obejrzało 2,83 mln widzów (21,85 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,60 mln widzów (emisja 11 października; 4. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 2,31 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Teleexpress” Jedynki z 2,18 mln oglądających (emisja 10 października; 11. lokata).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,28 mln osób, co dało TVP2 24,59 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął mecz Polska-Włochy (1,27 mln widzów w TVP1; 22,63 proc. udziału), a podium uzupełniają „Kuchenne rewolucje” (1,01 mln w TVN; 22,22 proc.).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

TVN wyprzedził TVP2 w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,14 pkt. proc. do 9,43 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,72 proc. (spadek o 0,24 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN, który wyprzedził TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,84 proc. (do góry o 0,05 pkt. proc.).

Na czwartą lokatę spadła TVP2, której udział zmniejszył się o 0,40 pkt. proc. do 7,60 proc.

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 34,04 proc. do 33,59 proc.

Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 0,24 pkt. proc. do 5,18 proc. Oczko niżej znalazło się TVP Info (stacja miała 4,36 proc. udziału; - 0,02 pkt. proc.).

Wśród czołowych stacji informacyjnych z 11. na 10. miejsce zajął Polsat News (2,31 proc.; + 0,19 pkt. proc.).

grafika

TVN liderem w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zmniejszył się o 0,12 pkt. proc. do 10,34 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,69 proc. (w dół o 0,50 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,21 pkt. proc. do 6,46 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,47 pkt. proc. do 5,68 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,55 proc.; w dół o 0,23 pkt. proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online