PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w 2018 roku, wszystkie tytuły na minusie
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w 2018 roku. Wszystkie tytuły na minusie
„Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem, pisma telewizyjne w czołówce (top 19)
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży wśród pism telewizyjnych
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w 2018 roku, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Świat Wiedzy” liderem wśród pism popularnonaukowych, a „W Sieci Historii” - historycznych
„Moje Mieszkanie” liderem w listopadzie, „Weranda” najbardziej w dół
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, choć stracił najwięcej
„CD-Action” liderem sprzedaży w listopadzie, „PC Format” stracił najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży w listopadzie, „CKM” z największym spadkiem
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w listopadzie
„Tele Tydzień” najchętniej kupowany w październiku, wszystkie pisma yellow w czołówce tygodników
„Tele Świat” najchętniej kupowanym tygodnikiem, „TV14” i „Przyjaciółka” na podium (top 19)
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży wśród pism telewizyjnych
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży. „Na Żywo” najbardziej w dół
„Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych w październiku, a „W Sieci Historii” - historycznych
Magazyny prawicowe liderami spadków - „Sieci” najbardziej w dół. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”
„Moje Mieszkanie” liderem w październiku, „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży w październiku
„CD-Action” liderem sprzedaży w październiku, choć stracił najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży w październiku, „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży, tylko „Classic Auto” na plusie
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Na Żywo” najbardziej w dół
„Tele Tydzień” najchętniej kupowany w I-III kwartale, wszystkie pisma yellow w czołówce tygodników
Spadła sprzeda dwutygodników poradnikowych w I-III kwartale, „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
„Gazeta Polska”, „Sieci” i „Do Rzeczy” z rekordowymi spadkami. „Gość Niedzielny” liderem sprzedaży
„Działkowiec” liderem sprzedaży po trzech kwartałach, wszystkie tytuły na minusie
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim po trzech kwartałach
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży po trzech kwartałach
„CD-Action” liderem sprzedaży w I-III kwartale. „PC Format” stracił najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich po trzech kwartałach
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I-III kwartale. Wszystkie tytuły na minusie