PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Movie Star Planet” nowym liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych
„Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych w sierpniu, a „W Sieci Historii” - historycznych
„Działkowiec” liderem w sierpniu. Tylko „Mam Ogród” na plusie
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „Podróże” najbardziej w dół
„Moje Mieszkanie” liderem w sierpniu, „Dobre Wnętrze” najbardziej w dół
Iwona Szczęsna nadal członkiem zarządu IFABC
„CD-Action” liderem sprzedaży w sierpniu, „Komputer Świat” wyprzedził „PC Format”
„Men’s Health” liderem sprzedaży w sierpniu, „CKM” straciło najwięcej
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród pism motoryzacyjnych w sierpniu
„Twój Styl” liderem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych. Tylko „Zwierciadło” na plusie”
„Tele Świat” najchętniej kupowanym tygodnikiem, duży awans „Przyjaciółki” (top 21)
„Tele Tydzień” najchętniej kupowany, wszystkie pisma yellow w czołówce tygodników (dane za lipiec)
„Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych w lipcu, a „W Sieci Historii” - historycznych
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Twoje Imperium” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w lipcu, „Kurier TV” stracił najwięcej
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „NG Traveler” na plusie
„Tele Tydzień” najchętniej kupowany, wszystkie pisma yellow w czołówce tygodników
Tylko „Moje Mieszkanie” ze wzrostem sprzedaży w lipcu
„CD-Action” liderem sprzedaży w lipcu, „PC Format” stracił najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży w lipcu, choć stracił najwięcej
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród pism motoryzacyjnych w lipcu
„Tele Tydzień” najchętniej kupowany, wszystkie pisma yellow w czołówce tygodników
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I półroczu, Wszystkie tytuły na minusie
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Rewia” zyskała najwięcej
„Świat Wiedzy” i „Newsweek Historia” liderami w I półroczu
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I półroczu
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I półroczu
„CD-Action” liderem sprzedaży w I półroczu. „PC Format” stracił najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I półroczu
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I półroczu. Wszystkie tytułu na minusie
„Twój Styl” najchętniej kupowany w pierwszym półroczu. Tylko „Zwierciadło” na plusie