PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Lego Nexo Knights” wyprzedziło „Lego Ninjago”. Tylko „Movie Star Planet” na plusie
Wszystkie pisma wnętrzarskie ze spadkiem sprzedaży, „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, wszystkie tytuły na minusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży w maju, choć stracił najwięcej
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród pism motoryzacyjnych, tylko „Classic Auto” na plusie
Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła do 122 tys. egz. Zyskało tylko „Zwierciadło”
Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła do 670 tys. egz.
„Świat Seriali” nadal w czołowej najchętniej kupowanych dwutygodników (top 21)
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem, wszystkie pisma yellow w czołówce
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w kwietniu, „Kurier TV” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. Wszystkie tytuły na minusie
„Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych w kwietniu, a „W Sieci Historii” - historycznych
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „NG Traveler” z największym spadkiem
„Działkowiec” liderem w kwietniu. Wszystkie tytuły na minusie
Tylko „Dobre Wnętrze” ze wzrostem sprzedaży w kwietniu, „Cztery Kąty” najbardziej w dół
„CD-Action” liderem sprzedaży w kwietniu, „Komputer Świat” stracił najwięcej
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych, tylko „Classic Auto” na plusie
„Twój Styl” liderem sprzedaży w kwietniu. Zyskały tylko „Zwierciadło” i „Pani”
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I kwartale, „TV 14” i „Telemax” na plusie
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w kwietniu
Sprzedaż „Sieci” spadła o 32 proc., „Tygodnik Powszechny” zyskał najwięcej
„Świat Wiedzy” i „Newsweek Historia” liderami w I kwartale
„Działkowiec” liderem sprzedaży w I kwartale, wszystkie tytuły na minusie
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I kwartale
„CD-Action” liderem sprzedaży w I kwartale. „PC Format” stracił najwięcej
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I kwartale
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I kwartale, tylko „CKM” na plusie
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I kwartale, tylko „Automobilista” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w lutym, „Kurier TV” najbardziej w dół
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „Podróże” z największym spadkiem
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w I kwartale. „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany
„Sieci” z największym spadkiem w I kwartale, „Tygodnik Powszechny” i „Przegląd” ze wzrostami