PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„CD-Action” liderem sprzedaży w lutym, „PC Format” stracił najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży w lutym, duży wzrost sprzedaży łączonego numeru „CKM”
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych, tylko „Automobilista” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych, „Kurier TV” najbardziej w dół
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w styczniu, „Tygodnik Ciechanowski” stracił najwięcej
Sprzedaż „Wprost” spadła do 15 tys. „Tygodnik Powszechny” z największym wzrostem
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, ale z największym spadkiem
Spada sprzedaż pism popularnonaukowych i historycznych, „Uważam Rze Historia” najbardziej w dół
„Weranda” i „Cztery Kąty” ze wzrostem sprzedaży w styczniu, „Dobre Wnętrze” najbardziej w dół
„Men’s Health” liderem sprzedaży w styczniu, „Playboy” najbardziej w dół
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych (dane ZKDP za styczeń)
„Twój Styl” liderem sprzedaży. „Zwierciadło” o 28 proc. do góry
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w styczniu, „Dobry Tydzień” najbardziej w dół
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w styczniu, „Tygodnik Ciechanowski” stracił najwięcej
„Sieci” z największym spadkiem w styczniu, „Tygodnik Powszechny” wyprzedził „Gazetę Polską”
Wszystkie pisma popularnonaukowe i historyczne ze spadkami sprzedaży w 2017 roku
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w 2017 roku
„CD-Action” liderem sprzedaży w 2017 roku. „PC Format” stracił najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w 2017 roku, wszystkie tytuły na minusie
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w 2017 roku
„Twój Styl” najchętniej kupowany w 2017 roku. „Shape” i „Zwierciadło” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w 2017 roku. Tylko „TV 14” na plusie
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w 2017 roku, „Rewia” straciła najwięcej
Tylko „Tygodnik Człuchowski” ze wzrostem sprzedaży w 2017 roku, „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany
Tylko „Tygodnik Powszechny” ze wzrostem sprzedaży w 2017 roku, „Wprost” o 21 proc. w dół
Spadki sprzedaży wśród pism popularnonaukowych i historycznych, „W Sieci Historii” najbardziej w dół
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży. Tylko „NG Traveler” na plusie
„Działkowiec” liderem w listopadzie, „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”
Spadki sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane
„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych, tylko „Komputer Świat” na plusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży, tylko „CKM” na plusie
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych w listopadzie 2017 roku