PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych w listopadzie. Tylko „TV 14” na plusie
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow, „Dobry Tydzień” najbardziej w dół
„Świat Wiedzy” najchętniej kupowany, „W Sieci Historii” wyprzedziło „Newsweek Historię”
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży. „NG Traveler” zyskał najwięcej
„Tygodnik Zamojski” liderem w listopadzie, ogromny wzrost sprzedaży „Tygodnika Człuchowskiego”
„Do Rzeczy” i „Sieci” najwięcej straciły w listopadzie. Na plusie tylko „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska”
Spadki sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, „M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”
„Men’s Health” liderem sprzedaży pomimo największego spadku, „CKM” wyprzedziło „Logo”
„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych w październiku 2017
„Twój Styl” liderem sprzedaży w październiku. „Zwierciadło” z największym wzrostem
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych. Tylko „TV 14” na plusie
Wszystkie pisma popularnonaukowe i historyczne ze spadkami sprzedaży (dane za I-III kwartał)
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I-III kwartale, tylko „NG Traveler” na plusie
Tylko „Na Żywo” na plusie wśród tygodników yellow. „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży w październiku, ogromny wzrost „Tygodnika Człuchowskiego”
Tygodniki opinii tracą czytelników. Najbardziej „Fakty i Mity” i „Sieci”, tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie
„CD-Action” liderem sprzedaży w I-III kwartale. „PC Format” stracił najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I-III kwartale, „Classic Auto” z największym wzrostem
„Twój Styl” najchętniej kupowany w I-III kwartale. „Shape” z największym wzrostem
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I-III kwartale, tylko „TV 14” na plusie
„Działkowiec” liderem wśród pism ogrodniczych w sierpniu, „Magnolia” straciła najwięcej
Wszystkie pisma popularnonaukowe i historyczne na minusie. „Świat Wiedzy” i „Newsweek Historia” najchętniej kupowane
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim, tylko „Dobre Wnętrze” na plusie
Tylko „Tygodnik Powszechny” ze wzrostem sprzedaży w I-III kwartale, „Wprost” o 23 proc. w dół
Tylko „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska” na plusie we wrześniu, „Do Rzeczy” najbardziej w dół
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w sierpniu, „CKM” wyprzedziło „Logo”
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych
Duży spadek sprzedaży „Twojego Stylu” w sierpniu. „Zwierciadło” na podium
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży w sierpniu. „Telemax” zyskał najwięcej
Dominacja „Życia na Gorąco” w rankingu sprzedaży tygodników yellow w sierpniu
Miesięczniki „Lego” najchętniej kupowanymi pismami dziecięcymi (dane za lipiec)