PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży w sierpniu 2017 r., „Wieści z Głowna i Strykowa” na plusie
„Do Rzeczy” z największym spadkiem sprzedaży w sierpniu. „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska” na plusie
„M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty” w lipcu, „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży, tylko „NG Traveler” na plusie
„CD-Action” liderem wśród pism komputerowych. „Komputer Świat” wyprzedził „PC Format”
„Men’s Health” liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn, tylko „Playboy” na plusie
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży pism motoryzacyjnych w lipcu
„Twój Styl” liderem sprzedaży w lipcu. „Zwierciadło” zyskało najwięcej
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w lipcu, tylko „TV 14” na plusie
„Tele Tydzień” najchętniej kupowany, pisma yellow w czołówce (top 45 tygodników)
„Życie na Gorąco”, „Twojego Imperium” i „Rewia” na czele sprzedaży tygodników yellow
„Działkowiec” liderem sprzedaży w I półroczu 2017, „Magnolia” straciła najwięcej
Wszystkie pisma popularnonaukowe i historyczne ze spadkiem sprzedaży w I półroczu
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I półroczu, tylko „M jak Mieszkanie” na plusie
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży w lipcu, „Tygodnik Siedlecki” stracił najwięcej
Rośnie sprzedaż „Gazety Polskiej” i „Tygodnika Powszechnego”, najwięcej stracił „Wprost”
„Men’s Health” liderem sprzedaży w I półroczu wśród pism męskich
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I półroczu 2017 roku
„Twój Styl” najchętniej kupowany w I półroczu. „Zwierciadło” w czołówce miesięczników luksusowych i shoppingowych
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I półroczu, tylko „TV14” na plusie
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem w I półroczu, pisma yellow w czołówce
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, Tylko „Twoje Imperium” na plusie
„Działkowiec” liderem sprzedaży wśród pism ogrodniczych, „Magnolia” straciła najwięcej
„Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” na czele sprzedaży w maju
Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych, „National Geographic Polska” najbardziej w dół
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży w maju. „M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”
„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych. 8,4 tys. egz. ostatniego numeru „Chipa”
Tylko „Gazeta Gryfińska” ze wzrostem w I półroczu, „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany
Tylko „Tygodnik Powszechny” ze wzrostem sprzedaży w I półroczu, „Wprost” o 27 proc. w dół
„Tygodnik Powszechny”, „W Sieci” i „Gazeta Polska” na plusie, ostro w dół „Wprost” i „Do Rzeczy”
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w maju
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w maju, „Świat Motocykli” zyskał najwięcej