PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami pism telewizyjnych w maju 2017
Czołowe dzienniki z najniższą sprzedażą w historii w I półroczu 2017, najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”
Czołowe dzienniki z najniższą sprzedażą w historii w I półroczu 2017, najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”
Pisma yellow to najchętniej kupowane tygodniki w Polsce
„Życie na Gorąco” zwiększa przewagę nad konkurencją (dane tygodników yellow)
„Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” liderami sprzedaży w kwietniu (dane pism popularnonaukowych i historycznych)
„National Geographic Polska” liderem, tylko „NG Traveler” na plusie
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży, „Kurier Internetowy” zyskał najwięcej
„Wprost” i „Do Rzeczy” z największymi spadkami, „Tygodnik Powszechny” z rekordowym wzrostem
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich w kwietniu
„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych. 7,7 tys. egz. Przedostatniego numeru „Chip”
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich, „CKM” wyprzedziło „Logo”
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży, tylko „Świat Motocykli” na plusie
„Twój Styl” liderem sprzedaży w kwietniu. „Wysokie Obcasy Extra” zyskały najwięcej
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży pism telewizyjnych w kwietniu. „TV 14” z największym wzrostem
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem, pisma yellow w czołówce
Tylko „Świat Wiedzy” ze wzrostem sprzedaży wśród pism popularnonaukowych i historycznych w I kwartale
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I kwartale, rosną „Podróże” i „NG Traveler”
Nowe narzędzie monitorowania mediów: prasa drukowana i serwisy internetowe w jednym miejscu
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży w kwietniu, tylko dwa tytuły na plusie
„CD-Action” liderem sprzedaży w I kwartale. Tylko „Komputer Świat” na plusie
„Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją w I kwartale
„Men’s Health” liderem sprzedaży w I kwartale, wszystkie pisma na minusie
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem w I kwartale, pisma yellow w czołówce
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I kwartale, „Classic Auto” zyskało najwięcej
Wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe na minusie w I kwartale, „Twój Styl” najchętniej kupowany
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele pism telewizyjnych w I kwartale
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w pierwszym kwartale, Tylko „Twoje Imperium” na plusie
Tylko „Świat Wiedzy” ze wzrostem sprzedaży wśród pism popularnonaukowych i historycznych
„National Geographic Polska” utrzymuję pozycję lidera sprzedaży, rosną „Podróże” i „NG Traveler”
„Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją (dane ZKDP pism wnętrzarskich)
„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych, tylko „Komputer Świat” na plusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich (dane za luty)