PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem, „Chwila dla Ciebie” w czołówce
Wszystkie tygodniki lokalne ze spadkiem sprzedaży w I kwartale. „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany
Po zmianie formatu rośnie sprzedaż „Gazety Polskiej”. Ostro w dół „Wprost”, „Do Rzeczy” i „Newsweek”
Tylko „Tygodnik Powszechny” ze wzrostem sprzedaży w I kwartale, „Wprost” o 32 proc. w dół
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży pism telewizyjnych. Tylko „TV 14” na plusie
Spadła liczba sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów w Polsce. Bauer największym wydawcą (raport)
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w lutym, „Twoje Imperium” zyskało najwięcej
„Twój Styl” liderem sprzedaży w lutym. „Wysokie Obcasy Extra” zyskały najwięcej
„Lego Nexo Knights” liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Lego Friends. Magazyn” z największym wzrostem
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” na czele sprzedaży e-wydań dzienników (dane za luty)
„Twist” nowym liderem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za styczeń)
„Świat Wiedzy” na czele pism popularnonaukowych, „Focus Historia” historycznych w styczniu 2017
„Działkowiec” umocnił się na pozycji lidera sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”
Wzrosła sprzedaż miesięczników podróżniczych. „National Geographic Polska” najchętniej kupowany
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych, „Tygodnik Człuchowski” stracił najwięcej
Rośnie sprzedaż „Tygodnika Powszechnego”, ostro w dół „Wprost” i „Gazeta Polska”
„Men’s Health” liderem sprzedaży w styczniu. Wszystkie pisma na minusie
„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych. „Komputer Świat” zyskał najwięcej
Spadła sprzedaż „Gazety Wyborczej”, najwięcej straciły wydania wtorkowe
„Motor” liderem sprzedaży wśród pism motoryzacyjnych, „Auto-Moto” zyskało najwięcej
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży. Tylko „TV 14” na plusie
„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży w styczniu, „Dobry Tydzień” zyskał najwięcej
„Bravo” liderem sprzedaży w segmencie pism młodzieżowych w 2016 roku
„Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” liderami sprzedaży w 2016 roku
„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie w 2016 roku. „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”
„Tygodnik Zamojski” liderem tygodników lokalnych. Wszystkie pisma zanotowały spadki w styczniu 2017
Duży spadek sprzedaży „Wprost” i „Gazety Polskiej”, tracą też „Do Rzeczy” i „Newsweek”
Pisma plotkarskie w czołówce sprzedaży tygodników w 2016 roku (top 50)
„Motor” i „Auto-Moto” na czele sprzedaży pism motoryzacyjnych w 2016 roku
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży pism telewizyjnych w 2016 roku
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży pism dziecięcych. „Auta” z największym wzrostem