PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży pism wnętrzarskich. Rośnie „Dobre Wnętrze”
Wzrosła sprzedaż tygodników plotkarskich w 2016 roku. „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych w 2016 roku
„Polityka” wyprzedziła „Newsweek Polska” w 2016 roku. „Wprost” o 38 proc. w dół
„Polityka” tuż przed „Newsweek Polska”, w górę „Tygodnik Powszechny”, „Wprost” poniżej 20 tys. egz.
Pisma plotkarskie najchętniej sprzedającymi się tygodnikami (top 50 tytułów)
„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych i o grach. Zyskał tylko „PC Format”
„Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn w listopadzie. Wzrosła sprzedaż „Forbesa”
Ranking magazynów motoryzacyjnych: liderem „Motor”, rośnie „Auto-Moto”
„Tele Tydzień” na czele tygodników telewizyjnych, „Tele Świat” dwutygodników
„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich, „Na Żywo” zyskało najwięcej
„Twój Styl” liderem. Rośnie sprzedaż magazynów „Avanti”, „Wysokie Obcasy Extra” i „Shape”
„Bravo” utrzymało pozycję lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych
Cztery firmy skontrolują tytuły zarejestrowane w ZKDP
„Moje Mieszkanie” liderem pism wnętrzarskich po rekordowym wzroście
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych. Dane za listopad 2016
Które tygodniki sprzedają się najlepiej? (top 48 tytułów)
Najgorszy w historii wyniki „Wprost”, tracą też „Newsweek” i „Gazeta Polska”. Tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich w październiku 2016, „Rewia” zyskała najwięcej
„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych w październiku. Rośnie sprzedaż „Pani”
„Lego Ninjago” na czele sprzedaży miesięczników dla dzieci po trzech kwartałach. Wiceliderem „Lego Nexo Knights”
„Świat Wiedzy” liderem miesięczników popularnonaukowych. „W Sieci Historii” na czele historycznych po trzech kwartałach
„Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży pism wnętrzarskich po trzech kwartałach
„CD Action” najchętniej kupowanym magazynem komputerowym po trzech kwartałach 2016 roku
Rośnie sprzedaż „Tygodnika Powszechnego”, najwięcej straciły „Wprost” i „Newsweek”. 31 tys. egz. „Faktów i Mitów”
„Tygodnik Zamojski” liderem tygodników lokalnych. Na plusie tylko „Kurier Internetowy” i „Tygodnik Ciechanowski”
Dominacja pism plotkarskich w czołówce najchętniej kupowanych tygodników (top 51)
„Życie na Gorąco” sprzedaje co tydzień ponad 540 tys. egzemplarzy (ranking tygodników yellow)
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży pism telewizyjnych po trzech kwartałach
„Lego Ninjago” liderem miesięczników dla dzieci. Rekordowy wzrost magazynu „Kubuś i Przyjaciele”
„Twist” i „Bravo Girl” wyprzedziły „Fun Club”. „Bravo” liderem pism młodzieżowych