PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„CD-Action” umocnił się na lidera sprzedaży wśród pism komputerowych
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży po trzech kwartałach, „Tygodnik Ciechanowski” zyskał najwięcej
„Gość Niedzielny” na czele sprzedaży tygodników opinii po trzech kwartałach. „Wprost” z największym spadkiem
„Wprost” z najgorszym wynikiem w historii. Duży spadek „Newsweek Polska”
„National Geographic Polska” liderem miesięczników podróżniczych
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich, „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich, „Rewia” z największym wzrostem
Rynek sprzedaży pism młodzieżowych. Na czele „Bravo”
Duży spadek sprzedaży miesięcznika „Newsweek Historia”, traci też „W Sieci Historii”
Rynek tygodników telewizyjnych w sierpniu. Liderem „Tele Tydzień” z 709 tys. egz.
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych w sierpniu 2016. „Tygodnik Ciechanowski” z największym wzrostem
Zwiększa się przewaga tygodnika „Polityka” nad „Newsweek Polska”. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”
„Moje Mieszkanie” liderem miesięczników wnętrzarskich, „Dom & Wnętrze” z największym wzrostem
„CD Action” najchętniej kupowanym magazynem komputerowym
Sprzedaż tygodników: dominacja pism plotkarskich (top 50 tytuły)
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w lipcu 2016
„Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dla dzieci w I półroczu 2016
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży tygodników lokalnych. Tylko „Tygodnik Ciechanowski” na plusie
Duży wzrost sprzedaży „Polityki” i „Tygodnika Powszechnego”. Ostro w dół „Wprost” i „Do Rzeczy”
Pisma plotkarskie najchętniej sprzedawanymi tygodnikami w Polsce (raport za I półrocze)
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w I półroczu
„Tele Tydzień” na czele sprzedaży tygodników telewizyjnych w I półroczu 2016
Tylko dwa tygodniki lokalne na plusie w I półroczu 2016. „Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży
„Gość Niedzielny” na czele sprzedaży tygodników opinii w I półroczu 2016. „Wprost” z największym spadkiem
Duży spadek sprzedaży „Wprost” i „W Sieci”, „Tygodnik Powszechny” z największym wzrostem w czerwcu
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych. „Pani Domu” najbardziej w dół
Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkiem sprzedaży w maju. „Tele Tydzień” najchętniej kupowany
Wszystkie pisma plotkarskie w czołówce sprzedaży tygodników. „Tele Tydzień” najchętniej kupowany (top 52 tytuły)
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w maju. „Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży
„Wprost” ze sprzedażą na poziomie 23 tys. egz. Duży spadek „W Sieci” i „Do Rzeczy”
Topnieje segment dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży
Topnieje rynek dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za kwiecień)